Salam Aidilfitri Sinari Lebaran 2014 1435H


01 Syawal bakal menjelma lagi menandakan berakhirnya bulan Ramadhan setelah sebulan umat Islam berpuasa dan bermulanya bulan Syawal, iaitu bulan ke-10 dalam Takwim Hijrah Islam.

Tarikh Hari Raya Aidilfitri/Puasa bagi tahun 2014 1435H jatuh pada *Isnin  28 Julai 2014.

Selamat Hari Raya Aidilfitri / Hari Raya Puasa / Hari Lebaran, Maaf Zahir dan Batin. Semoga berbahagia di hari lebaran penulis ucapkan kepada semua pembaca blog KFZoom, samaada anda seorang subscriber, follower setia, silent reader, secret admire mahupun anda yang baru pertama kali singgah ke sini, selamat datang ke KFZoom :)
Logo KFZoom edisi Salam Aidilfitri 2014

Sempena menyambut kemeriahan raya Aidilfitri, aku ada menghasilkan kad raya menggunakan software Adobe Photoshop CS6. Design yang ringkas sahaja dengan hanya gabungkan sumber-sumber grafik sedia ada. Bukan 1, bukan 2 tapi 3 kad raya semuanya ;)

Koleksi Kad raya 2 tahun lepas, akan dikemaskini kemudian :)

Kad Raya Aidilfitri - Duit raya Inside
Kad Raya Salam Aidilfitri
Kad Raya - Katakan Nak Duit Raya
Design kada raya ini sebenarna adalah koleksi kad raya tahun-tahun lepas dan dibuat sedikit penambahbaikan. Masih ada beberapa lagi design kad raya yang tidak sempat siap sepenuhnya, dan oleh kerana kekangan masa mungkin akan disimpan untuk raya tahun depan sahaja.

Tidak kisah dengan cara apa sekalipun anda mengirimkan ucapan salam aidilfitri, samaada melalui kad raya, panggilan telefon, sms, mms, email mahupun di Facebook atau Twitter, apa yang penting mesej itu sampai kepada penerima. Lebih baik ada, daripada tiada langsung.

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Ikuti laman Facebook KFZoom dan twitter @kfzoom

2 Comments

Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال